dinsdag 1 juli 2008

Getagged door Lisetta!

Kaartje gemaakt voor in het Angelproject


1 ... Wat deed je 10 jaar geleden?
Toen hadden net de vouwwagen van iemand overgenomen en gingen voor het eerst hiermee op vakantie met onze dochters Loes en Debbie.

2... 5 dingen die ik vandaag moet doen.
...Allereerst met Woudy onze hond een rondje hondepad lopen.
...Naar mijn moeder om haar te helpen met poetsen.
...Even bij Manita van Special Memories binnenwippen!
...Eten koken
...In de Angelprojecten stempelen.

3...Wat is mijn lievelingseten.
Pasta's, Broodje Doner, Pizza, Sate, Goulasdh met rijst etc ... ik lust praktisch alles!

4. Wat zou ik doen als ik miljonair zou zijn.
... Verschillende kamers eens goed aanpakken met schilderen en hier en daar wat vervangen.
... Met onze dochters en hun vriend een weekje lekker op vliegvakantie in een ******* hotel
gaan.
... Uitgebreid shoppen op allerlei gebied, en de rest op de bank zetten!

5. Waar heb je overal gewoond.
Alleen in Venlo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten