zaterdag 13 februari 2010

Art Journey Dagen 2010!

Met zijn 3tjes, Annelies, Sjraar en ik zijn we vrijdag in Sleen geweest en gebracht door de man van Annelies.
Alles was weer tip top verzorgd.
Leuke workshops, lekkere lunch, heel veel Shop-fun,
gezelligheid en een ontzettende gave Goodie-bag!

Deze kaart is een van de workshops, ik was er helemaal weg van!


Dit is Rachel van "Darkroom Door".
Zij gaf een workshop met dit stempelmerk, een hele mooie stempellijn in diverse thema's, die in metalen doosjes wordt verkocht.
Zij en haar man ontwerpen die stempels zelf.
Altijd leuk om dan even met zo iemand als zij op de foto te gaan .




Sjraar, Annelies en ik hebben een geweldige leuke dag gehad!
Overigens is deze foto aan Rachel 's workshoptafel gemaakt.





Zondag zet ik er nog een paar foto's bij.

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Super dat jullie er waren hoor. Het waren geweldige dagen. Ik heb ook genoten en volgens mij, wij allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen