maandag 23 mei 2011

Stamping Angeldag 14e Meeting in Sprang-Capelle!




Wat was het weer gezellig, leuk en inspirerend deze SA dag!
We hadden onze 14 meeting afgelopen zaterdag de 21e mei. Ieder had weer voor lekkere dingen en leuke kadootjes gezorgd en we konden buiten in het zonnetje aan de pick-nick-tafel lunchen.
Els gaf bij de Scrapheap in Sprang-Capelle , een geweldige workshop a la Tim Holz!
Na de lunch gingen we hier verder aan werken.
Ook de winkel was zeer uitgebreidmet zeer mooie spulletjes en we hebben met het nieuwste resist papier van T!m mogen sponzen en verwerkt op de collage.
Ik heb 'm s'avonds gelijk afgemaakt, buiten aan de tuintafel! zo leuk vond ik het.
Op naar de 15e SA meeting, duurt nog even alhoewel een klein intermezzo in Rotterdam nog volgt.



Detail van mijn T!m-collage , erg gaaf om te maken!


Bijna alle Stamping Angels waren er en er werd met engelen-geduld gestempeld, gesponsd en genoten.

Lisetta en ik hadden er ook veel plezier in!


De kadootjes die traditiegetrouw gemaakt en uigedeeld werden
.













3 opmerkingen:

  1. PRACHTIG paneel Paulien!!! Je hebt het mooi af gemaakt, mooie kleuren,mooie vlakverdeling, ziet er hartstikke mooie uit!
    En wat was het een super gezellige dag hè!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Paulien, fabulous panel T!m would be proud:0) Looks like you had a wonderful time:0) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag al hier en daar foto's van jullie engeltjesdag :) supermooi paneel Paulien!

    BeantwoordenVerwijderen