dinsdag 8 mei 2012

Stamping- & Quilt-stuff on Tour!

Een weekendje weg is altijd lekker, even er tussen uit! En nog leuker als je door dochterlief, schoonzoon en kleinkids mee wordt gevraagd.
De bestemming was in een stacaravan (Hunzedal, De Roompot) in het plaatsje Borger, Drenthe.
Het weer was niet echt geweldig, maar gelukkig wel overwegend droog.

En terwijl zij naar het Subtropisch zwembad vertrokken,(ik ben daar niet zo'n fan van),
heb ik me lekker kunnen uitleven met wat meegebrachte stempelspulletjes.


Altijd handig om wat labels op voorraad te hebben, voor een kaartje of in een artjournal te verwerken.

Eerste hulpmiddeltjes bij "Stampingcards on Tour"
wat stiften, sponsje cd-doosjes met stempels, 2 acrylblocks en natuurlijk wat variaties aan stempelinktkleurtjes.
Voor Tijn had ik een paar Winnie de Poeh stempels meegenomen voor het geval hij ook mee wilde stempelen

Helaas is een bezoekje aan Artjourney er bij ingeschoten,  je kunt ook niet alles willen:0)
Maar ik had op internet thuis wat (reserve) adresjes opgezocht wat evt. wel te doen was qua tijd in Borger en dus kwam ik bij De Stofmeid terecht.
Geweldige leuke quiltstofjes gezien, in heel veel thema;s, echt prachtig!
Dus gevoeld, bekeken en gedacht........zal ik......?
De stofjes heb ik toch maar laten liggen, maar ik heb wel twee leuke metalen naalden doosjes gekocht.(ik moet ze nog uitpakken!)
 Het grappige was dat zij, de twee dames die ik daar aantrof, wel eens van ArtJourney, uit Sleen gehoord hadden maar er nog nooit geweest waren. maar ze wilden nog eens iets van stempels kopen.
Ik zei nog:"weet u het zeker?".. "Hoezo?" vroegen ze en keken me wat raar aan.
Nou, zei ik..." u krijgt er een verslaving naast het quilten bij". dus ik heel enthousiast vertellen en ze begonnen te lachen.

Ze beloofden mij er binnenkort een bezoekje te gaan brengen, en zouden aan Louise de groetjes doorgeven.
Tja, en toen stond de auto voor de deur en werd ik weer opgehaald door mijn schoonzoon & co!





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren! Fijn dat je een goed weekend had.. Ben benieuwd waar de labels op komen... Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij hebt je niet verveeld Paulien zie ik. Wat een prachtige Tags en composities heb je gemaakt. Heerlijk om naar te kijken. En wat een eldorado de stoffenwinkel. Gaaf kan me voorstellen hoe je je voelde. En dan na zo'n heerlijke vakantie zo veel moois overhouden is wel heel erg fijn.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig weekend verslag. Je hebt echt genoten is te lezen. En ja wat neem je mee? Super idee van de labels. Ze zijn mooi geworden en idd. voor allerlei doeleinde te gebruiken.

    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave en lekker kleurrijke labels Paulien! En wat een goed idee om dat mee te nemen, lekker beperkte hoeveelheid spulletjes waar je toch goed mee uit de voeten kunt.
    Fijn dat je je zo goed hebt vermaakt en zo'n leuk weekend met elkaar hebt gehad.
    Tot zaterdag!
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo, wat een score aan tags!!!
    Hoe lang hebben ze wel niet in het zwembad gelegen???
    Ze zijn allemaal geweldig mooi van kleur en lachen je tegemoet.
    Leuk, dat je een gezellig weekend hebt gehad en dat met ons deelt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verhaal, Paulien. Heb jij ook al twee verslavingen? Deze Quiltwinkel ken ik nog niet.
    veel liefs,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen