vrijdag 6 juli 2012

80 jaar! ...Happy Birthday ...Mam

Mijn moeder is onlangs 80 jaar geworden en dat hebben we gezellig gevierd op een mooie locatie.
Natuurlijk is dat een fijne gelegenheid om een speciale kaart voor haar te maken.
Daar was ze zo blij mee dat die kaart inmiddels in de gang hangt in een lijstje!





Ze kreeg van haar drie volwassen kids & partners & klein- en achterkleinkids een soort cheque die ik voor die gelegenheid gemaakt had  waar ze een horloge voor wil gaan kopen, daar had ze om gevraagd.

.
Deze cheque (bedrag ervan!) gaan we komende week inwisselen en er wat moois voor kopen, mam en ik.
Toch fijn dat we zoiets nog samen kunnen doen!


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk Paulien, dat je moeder en jij nog steeds van elkaar kunnen genieten, dat is een heel groot en mooi voorrecht.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt voor je moeder en wat lief dat ze hem heeft ingelijst!!!
    Geniet lekker samen van het besteden van de cheque.
    Ik wens je ontzettend veel plezier.
    Fijn weekend en groetjes van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me voorstellen dat ze de kaart ingelijst heeft en wat heerlijk dat je samen met haar die cheque kan gaan verzilveren, super. Heel veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Paulien en natuurlijk je moeder ook.
    Een prachtige kaart en cadeau-cheque heb je gemaakt. Leuke foto!!!!!

    ♥ Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Plien, Allereerst nog van harte met "dien mam"
    Mooi en kleurrijk kaartje heb je voor haar gemaakt. Leuk idee ook met die cheque.Ik hoop dat je nog lang en vaak samen iets met je moeder mag gaan doen! Liefs, Irm
    P.s. De rest van je blog ook nog ff bekeken,is weer helemaal toppie hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd nog met de verjaardag van je moeder! Is wel bijzonder dat je nog heerlijk van haar kan genieten en leuke dingen samen kan doen! Mooie kaart en cheque!Veel plezier bij het uitzoeken en ik wens je nog heel veel leuke belevenissen samen met haar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    80 jaar, fijn om dit samen te beleven!
    Heel veel plezier met het uitzoeken van dit mooie kado!!!

    BeantwoordenVerwijderen