maandag 10 september 2012

Scrapbook Lieke

Ik zag dat dit berichtje nog onder "concept" stond, vergeten te publiceren die dag!
Lieke werd op 18 augustus alweer 1 jaartje, wat vliegt die tijd!
Omdat ik bij de geboorte was vorig jaar, kon ik de eerste mooie foto's maken en die heb ik nu in een scrapbookje verwerkt.

Een paar bladzijdes heb ik maar even op mijn blog gezet.



Het was mooi om het hele gebeuren weer even te mogen beleven, en wat vond Loes het fijn om weer even terug te kijken op die dag!

3 opmerkingen:

  1. En wat is het een mooi meisje als je haar zo in het ziekenhuisbedje ziet liggen!!!
    Ja, en dan nu alweer een jaar en vast een mooie prinses voor iedereen.
    Wat kun je verliefd zijn op zo'n mooi popje.
    Je hebt een ontzettend leuk boekje gemaakt, dat geweldig mooie herinnering voor iedereen oproept dus.
    Je hebt hem vast gemaakt vanuit je hart.
    Dat worden meestal de mooiste dingen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder moment! En wat bijzonder dat jij je kleindochter al vanaf haar begin in dees' wondere wereld hebt meegemaakt! Een heel moi, maar vooral dierbaar boekje zo!
    Oh, ja, sorry, maar ik denk dat de jurk toch een ietsje pietsje te klein is uitgevallen, maar je zou aan Finie kunnen vragen of je 'm eens mag passen? Lijkt me trouwens wel gaaf om zo'n soort stof te kunnen gebruiken voor iets van kleding! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi boekje Paulien! Met heel kostbare moment die op deze manier heel mooi bewaard blijven.
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen