zondag 23 maart 2014

Home Deco "Hearts"

Ik had van dochter Loes twee leuke sfeerlampjes gekregen voor de vensterbank omdat zij  een maatje groter heeft gekocht .
Omdat ik er zo blij mee was vroeg ik haar wat zij hiervoor in de plaats wilde.
"maak maar iets leuks in de kleur rose van deze hartjes, mam", zei ze.
Stempelteksten er op waren ook welkom.
Dus ik thuis mijn PaperArtsy Fresco Finish,een kwast, glazen plaat om de verf op te doen, een paar stempels, zwarte VersaFine inkt, een zelfgesneden hartje uit gum, clear embossingpoeder plus heatgun , Shrinky Dinks gepakt  en aan de slag gegaan.




 Zelf een hartje uit een gum gegutst en met verf & co op zwarte ondergrond wat gestempeld.
En dit is het resultaat! Ze was er zo blij mee, dat ze al hangen te pronken bij haar aan de wand

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er super leuk uit Paulien! En leuk dat je ook nog steeds de krimpie pakt, je kunt er van die leuke dingen mee maken.
    Fijne zondag, lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ontzettend leuk geworden, Paulien'
    Ook zoals je dochter ze dan weer heeft opgehangen aan die takkenkransjes, super.
    Zoals Cruijff het noemt:"Dit was een win win situatie".
    Mams blij, dochter blij.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet ber ook super mooi uit! Kan me voorstellen dat ze er blij mee was! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk persoonlijk geheel. Heel lief zo bij elkaar. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen