donderdag 5 juni 2014

Happy Cats

Als je twee dochters hebt, moet je ze ook alle twee verwennen met een DIY HomeDeco item.
Debbie en Tom hebben 2 poezen, Fien en Lotje waar ze echt gek mee zijn!.
Dus bedacht ik om iets leuks voor op hun vensterbank te zetten wat lekker knalt:0)

De MDF Poezen silhouetten en de Happy text kocht ik een tijdje geleden bij de Action.
Deze 3 items tevoren met Gesso bewerkt. De juiste kleurtjes klaargezet en na het drogen van de Gesso kon ik beginnen!

Eerst een lekkere rode kleur voor "Fien" aangebracht en daarna met  de Dina Wakely stencil en witte Fresco Finish van PaperArtsy tekst gesponsd
 Met sequine waste (gaatjes folie) het groen aangebracht,daarna de cirkels gestempeld met VersaFine black en met zwarte embossingpoeder afgewerkt
 Ook bij "Lotje" ben ik eerst de paarse verf op gaan brengen, dezelfde stencil gebruikt. en met noppenfolie gewerkt in het groen. Heb daarna  met groene Poscapen de rondjes nagetekend. De swirls  gestempeld en met een rode Poscapen overgetrokken. De radertjes-stempelafdrukken zijn hier ook met zwarte embossingpoeder bewerkt.
 De "Happy"tekst heb ik (voor mijn doen!) rustig gehouden.
Beide poezenladies kregen nog een witte strik om met een gekleurde bretel die ik nog vond!
Klaar voor de vensterbank in Debbie's keuken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten